och jag förundras över hur glad man kan bli över en sliten svart bok med röda kanter.

och igår överaskade en efterlängtad födelsedags present mig och gjorde mig glad efter en dag fylld av blandade känslor. de nervösa attacker jag får när jag ska göra något viktigt, har nog sin grund i en prestationsångest som uppfyller hela mig. det SKA vara perfekt och bra, men blir aldrig det. nu i helgen har jag inte gjort mycket mer än varit hemma och ätit och sunkat mig och det har varit ganska skönt, men jag känner att det stundande historiaprovet ligger över mig och drar ner humöret. tur då att man har den fantastiskt fina historien att krypa in i, tack för den kompis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du?

Postat av: peterpanda

2007-10-01 @ 02:57:35
URL: http://faceon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback