lalalalalalalättmjölk.

idag är det torsdag.
men om bara... en timme och fyrtiosju minuter det fredag. helg.
tänk vad jag kan räkna ut.

dagen idag har förflutit i ett ganska behagligt tempo. massa projektarbetsprat med daniel, massa kladdande i manus, massa strukna repliker, massa mat äten, massa (två) promenader avklarade, massa (fyra, varav jag betalade en) biljetter till ett Drömspel köpta, massa halväckliga muffins bakade, massa timmar (eller, iallfall några) framför datorn och tv:n.

och om bara en timme och fyrtiofyra minuter är det fredag. jag skulle kunna skriva massor om projektarbetet men jag orkar inte. hoppas på att det lyckas iallfall. det ska det nog. lite, kanske.

(jag har underhållit jeanette genom att "sjunga" på msn. det var kul. min rubrik är början på "låten".)

Kommentarer
Postat av: J

det där var inte underhållning, det var däremot mitt youtubeklipp

2007-09-06 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback