bästa dagen i mitt liv.

den här dagen är dömd att fortsätta i samma stil som den börjat, i rent och skärt misslyckande.
det började med att jag igårkväll ställde klockan på åtta, då skulle jag bara komma lite sent, en kvart eller så. men när klockan ringde imorse kände jag att jag var i behov av en sovmorgon och tänkte skita i klockans ringning och bara somna om. men, som den goda människa jag är tänkte jag att jag verkligen inte kan missa lektioner såhär, och jag steg upp. morgonen förflöt med frukost och tv-tittande och jag satte mig på bussen, hitills var allt frid och fröjd. men när jag närmar mig årstaberg ringer mobilen, Daniel, inget konstigt i det, men nu när han säger "Va, är du redan påväg?" börjar jag undra. och då visar det sig att vår första lektion är inställd och att vi börjar halv ett. det är nästan så att jag sprack av glädje (läs ilska). Så, en sovmorgon åt skogen och några timmar att slå ihjäl i skolan.

MEN, nu till det absolut bästa, toppen på isberget, kärsbäret på glassen. VI hade lektion !! ! tydligen var det så att dom ringt runt till typ alla utom några (läs mig) och sagt att lektioen var inställd, men då var det tydligen så att det var den andra lektioen som var det. så nu har jag inte bara missat en lektion, utan också varit i skolan utan att ha varit på lektionen och jag är så arg att jag inte kan skriva och dagen är dömd att misslyckas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En dag kommer du se tillbaka på det här och skratta Linda. Du vet det.
Oh, grannen här bredvid går runt i shorts och bar överkropp.
Ajöken.

Postat av: hanna c

det låter inget vidare det där...fast Gud älskar dig lika mycket idag som igår som imorgon, om det kan vara till någon tröst:) Kram /Hanniiish

2007-09-13 @ 22:14:07
URL: http://hannapaulina.blogg.se
Postat av: Elin

Usch, stackars dig. Det är verkligen bajs när sånadär dagar inträffar. Man blir bara så... arg. Men vissa dagar går allt fel och andra går bara som på räls. Jag hoppas du får uppleva en riktig rälsdag alldeles snart!! Sakna! Pussss!

2007-09-13 @ 22:30:24
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

Linda, linda, linda! Du fokuserar på heeelt feeel saker, vet du om det?

2007-09-14 @ 11:17:08
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback