ta mig till kärlek, ta mig till dans. ge mig något som tar mig någonstans !!!

idag är jag bara arg och irriterad och trött och jag vet egentligen inte vad jag ska, vill eller kan skriva. den här veckan har gått så fruktansvärt snabbt och det är skönt på ett sätt, men fortfarande - det går väldigt snabbt och snart är det julllov. men det har hänt vissa saker som gör att jag längtar till s t u d e n t e n ännu mer. jag hatar verkligen att vissa människor alltid måste vara jobbiga, alltid kommentera och vara allmäna idioter. dagen idag har varit så rörig och jobbig och känslouppslitande att det var skönt att komma hem och bara vara hemma. gå runt i mjukisbyxor och bara vara.

och jag orkar inte åka till gotland imorgon, men jag vet att det säkert blir kul när man väl är där men just nu så känner jag bara för en helg hemma, i sängen, under täcket med bra musik i hörlurarna. är mer sugen på en sån helg än den jag har framför mig.

ta mig till kärlek
ta mig till dans
ge mig nåt som tar mig någonstans !!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Linda min Linda! Ska vi fly? Ska vi fly från den otroligt jobbiga plats som kallas skolan? Ska vi försvinna in i det kommentarslösa landet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback