Linda Linda Linda Linda Linda Linda Linda Linda Linda Linda Linda Maria Martinson

idag är det måndag och min elfte dag som ledig, ledig, ledig. Det känns faktiskt ganska skönt att säga,  LEDIG! men snart är ledigheten slut och skolan börjar igen, men innan dess har jag en dags ledighet till att njuta av. jag har egentligen inte gjort något av min ledighet ! eller, det är klart jag har - jag har fikat, fikat, fikat, sett på film, gått på lite bio, träffat lite människor och haft det allmänt trevligt, men inget stort och flashigt och neonfärgslysande stort !! jag har mest bara varit.
tänkt.
och verkligen försökt få ordning på lite tankar som snurrar fortare än getingarna på landstället mellan öronen. och jag försöker, hela tiden, jag försöker verkligen att inte tänka så mycket och bara vara. inte se mig själv från ett utomstående perspektiv och analysera minsta rörelse jag gör. det är som om jag är två personer, en som gör massa saker, och en som kommenterar. Linda1 och Linda2.

min favorit Linda är nog Linda3, hon som finns i Historien, i Boken som jag inte kan sluta älska. och det är bra, men det känns också lite... underligt. det är bara bläck och papper och en äcklig bok - men den är fin på sitt sätt. och det här inlägget känns lika meningslöst som alla mina andra, att jag avslutar det nu utan att egentligen sagt eller kommit fram till något väsentligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va vaddå vilken bok, har jag missat något? Eller finns det ingen bok, försökte du bara vara djup?

Postat av: Anonym

Men duh Felicia! Jag vet precis vilken bok det handlar om.

2007-11-06 @ 06:53:27
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Anonym

Mäh!

Hur skulle jag kunna veta det? jag fattar väl NU ja.

2007-11-06 @ 08:42:51
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra där Felicia!

2007-11-06 @ 13:26:32
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback