strykjärnet och döden

idag är det måndag och uppspelsdag.

strykjärnet och döden, och en mängd andra korta pjäser/scener, ska spelas i kulturama ikväll. och jag är nervös. magen är i uppror, jag darrar lite när jag tänker på det, men det ska nog gå bra. det måste gå bra. det ska gå bra.känns skönt att veta att det här inte är den enda föreställningen, vi har en imorgon också. det känns tryggt och det är då min familj kommer. så jag hinner ladda.

är det mycket som ska göras?! det känns som det. jag måste gå och hitta scenkläder nu, det är lite panik. orkade inte gå på extramatte idag så jag hoppas det ´löser sig iallfall.

hejdå

jag slog ihjäl min man
han var besatt
han kunde berätta för mig timvis om raklödder.    - frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

balla balla

Postat av: Elin

hej! nu har jag kommit hem från Ungern!! Hade velat stanna kvar för evigt, typ.. ! Men nu är man tillbaka, tjohej! Shit, gatumusikantering är det bästa som finns nästan. :) :)
Jag ringer dig inom kort. Hoppas teaterföreställningen gick ASBRA! :) PUSS!

2007-05-22 @ 12:11:05
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback