söndag, fylld med huvudvärk och stress.

klockan är 18:51 och jag har planerat att se pip-larssons klockan 19.00. eller, inte planerat, men jag minns att jag gillade den serien, så jaa. jag ska nog se lite.

den här helgen har varit väldigt lugn och skön på samma gång som den har varit kaosartad. hade lite folk här i fredags och innan alla kom vid sextiden hade jag panik och började nästan gråta när jag pratade med jeanette i telefon, men det blev bra. tillslut, vi hade kul.

Lördagen tillbringades hemma i huset och mestadels framför datorn där jag försökte få ihop ett godtagbart manus att lämna in till Patrik på måndag morgon. godtagbart eller inte, det är iallfall klart. men nu har jag ett annat stort arbete att göra klart och det tar på krafterna.

Idag är det morsdag och det har vi firat. mamma fick tårta och sen picnickade hela familjen i kungens trädgård. Sen glass och fika hos mormor och nu är jag hemma. utmattad med huvudvärk och en klar stresskänsla inför det här arbetet. visst, jag borde börjat tidigare. men att planera är inte min starka sida.

suck.  MEN - snart är det s o m m a r l o v . Ska bli fruktansvärt skönt och härligt, om man bortser från att jag börjar jobba två dagar efter skolavslutningen. Men, det ska bli kul. fast jag är nervös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan? Men det är lungan Linda, du fixade allt gallant!

Postat av: Elin

Ahh. shit! Vi får höras ikväll eller imorgon. Ikväll ska jag på körövning mellan 7 och 9 men vi fixar det. Puss LOVE!

2007-05-29 @ 13:05:56
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback