nytt inlägg.

s o m m a r l o v .

eftersom jag verkligen inte har så mycket för mig just nu, så satte jag mig framför datorn och tänkte skriva blogg. Och se på ugly betty. Och räkna hur många dagar det är kvar till sommarlovet. Det är ... typ jättefå dagar kvar. (jag orkade inte räkna) Men det är verkligen inte långt kvar och det gör mig lycklig. Och skräckslagen. Men mest, lycklig. Snart är andra gymnasieåret slut och jag har bara ett år kvar innan det är dags att göra något annat. Sticka!! Se något nytt.

Den här dagen har varit upp och ner och twistad och jag känner mig upplagd för att göra något. Kanske gå och klippa mig? Färga håret? Skaffa en tatuering? Pierca mig? Eller, inte. Nej. Nej nej nej. Men jag vill göra något.

Men istället sitter jag här med mina bruna ben (skapade av någon dovehudkräm med brun-utan-sol-effekt) onda mage och feta hår och gör ingenting. Men det är rätt trevligt det med. Imorgon är det måndag och jag börjar klockan halv elva med scenografi. 

                                                                                                                  
                                                                                                                                 vi hörs sen. 

j a g  s a k n a r  d i g . så, nu är det sagt.

Kommentarer
Postat av: Nöerd

Jag saknar dig också, men vi ses ju imorgon Linda!
Mahahaha.

2007-05-13 @ 23:47:12
Postat av: Elin

Shit, I know that feeling när man vill göra nått galet. Typ chocka alla och säga "det trodde ni inte om mig va!" men det gäller ju att komma på nått man inte kommer att ångra, det är det svåra. :)

Sommarlovet kommer bli fett, jag känner det på mig! :D PUSSSS!

Postat av: Elin

Shit, I know that feeling när man vill göra nått galet. Typ chocka alla och säga "det trodde ni inte om mig va!" men det gäller ju att komma på nått man inte kommer att ångra, det är det svåra. :)

Sommarlovet kommer bli fett, jag känner det på mig! :D PUSSSS!

2007-05-14 @ 00:13:04
URL: http://hejhennig.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hade tänkt att kommentera lite finurligt, men Felicia hade snott min ide.

2007-05-14 @ 20:28:26
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback