nu ska jag gå och äta lunch..

så nu sitter jag här igen. framför dataskärmen och det svarta tangentbordet där tangenterna låter klipp-klapp när jag skriver bokstav efter bokstav.

det är lördag igen och för en gångs skull är jag inte överhopad av skolarbete som jag b o r d e göra. trots att jag inte gör det, så ligger det endå över en och tynger ner. Men idag, ingenting. Känns fantastiskt, helt underbart skönt. Så snart ska jag iväg och försöka handla lite kläder istället och det ska bli kul. Ska försöka införskaffa massa nya saker som kan vara användbara i transtrand (snygga kläder alltså.)

veckan har gått rätt fort fram med en massa innehåll. prov hit och dit, en liten visit på stadsteatern, flängrundor på stan efter en grå cardigan. Men en rätt fin vecka, fast lite konstig på andra sätt.

nu ska jag sluta och äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du misstar dig.

vi har väl kultur och idehistoria, dramaturgi, ett x antal matteprov och även kanske ett i natur?

Postat av: Anonym

tyst jeanette tyst . det jag ville ha fram var att jag NU inte behövde tänka på det. det får vänta.

och inget i naturen, nej nej nej. det gick nog bra.

2007-05-12 @ 18:15:07
Postat av: Elin

Najs! Jag vill också shoppa nya kläder.. :)

Ha det så bra ! PUss!

2007-05-13 @ 14:43:40
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback