mitt huvud är tomt.

jag vill spara allt det är och lägga det i en ask.
att ta fram för sämre dagar.
trots allt fint jag fick höra om mitt, okej kanske inte riktigt ett men dock, mästerverk så litar jag inte på det. ge mig det på pränt, skriv det med bläckpenna på en A4-sida så är jag nöjd.

för jag vill spara det.
jag vill spara det.

jag vill vara stolt över det, för det är jag. innerst inne, någonstans. lite.

pressen jag har på mig själv kanske är för stor, jag vet inte.
jag hatar bara att känna såhär.

mitt huvud är tomt och gör ont, hjälp mig tänka igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer du om ett tag. jag tror att du förlorar mycket på att försöka att inte glömma bort det.

Postat av: Anonym

Jag förstår!

2007-05-31 @ 18:32:15
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Elin

Saknar dig! Men det är inte långt kvar tills vi ses, min darling!! Ring mig när du vill, mitt i natten om så är! Love

2007-06-02 @ 12:35:43
URL: http://hejhennig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback