måndagen den 19 januari

idag är det måndag, igen. känns som om veckorna går toksnabbt och att jag nästan måste hålla i mig för att hinna med. och med vårt nya teater-projekt så lär det väl gå ännu snabbare och jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till men det är ju kul så det löser sig alltid ! oh yes.

jag for till skolan idag med planen att ha två lektioner, men så blev det inte. istället stannade jag kvar länge länge länge för att läsa igenom pjäs, prata om pjäs och äta !! (matildas hunger smittade av sig där under svenska-lektionen, som jag inte skuille vart med på egentligen, och jag höll nästan på att förgås av hunger)
men, det var en bra dag ! vi kom fram till viktiga och oviktiga saker och det känns som om projektet är på gång lite mer på riktigt. manuset håller på att översättas och jag väntar spänt på att det ska bli klart !!

så vad gör jag nu? jag är hemma. jag funderar på att vara jätteduktig och sätta mig med något skolarbete och göra något vettigt, men sen så slås jag av tanken att det är lungt, allt löser sig. men kanske... ja, jag måste göra något vettigt. annars har jag bara inte gjort så mycket vettigt förutom naturkunskapsprov som gick bra och matte-omprov-tillbaka-lämnande som nästan fick mig att slå någon. .

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

låter som en måndag, så som de brukar vara.
Igår när jag jag åkte från Malung till Falun ville jag hälsa på dig så mycket att jag nästan tänkte rymma hem till dig. Bara dyka upp på din trappa sen söndagkväll och säga: "hej". Sen så blev jag smart och förnuftig igen och insåg att så gör man bara inte. Men jag vill prata och dricka te, ju!! Med dig, min bästis Linda! :D Älskar dig! PUSS

Postat av: Anonym

Vaddå 19 januari?
Det är väl mars nu, om jag inte misstar mig.

2007-03-21 @ 17:37:39
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback