après moi



okej. det här suger. Man kan bara skriva med dessa bokstäver och för mig, som alltid inte skrivit med dem, blir det jobbigt att se mina tankar tryckta på pränt av dessa stora feta bokstäver, men inget att göra åt.

4 mars. En fullsatt teater i kinesisk anda i närheten av kungliga dramaten. jag & mina vänner, Regina och hennes band - kan det bli bättre?! Jag.. wow. En fantastisk konsert med fantastisk musik och fantastiska vänner och fantastiska ALLT (jag använde enbart ordet fantastiska för att irritera dig jeanette) Men, det var verkligen alldeles fantastiskt och jag älskade varje minut av det. Från förbandspojken till huvudnumret till bandet med roliga basisten och strålkastarens sätt att få miss spektor att glänsa i blått och rött och som fick scenen att bada i ljus. (och det sög ju att min kamera dog och återupstod var femte sekund, men. några bilder blev det och de bilder jag har i mitt huvud är ännu mer fantastiska.. ja,jag vet, igen jeanette, men. äsch :)

me love & like. detta var Konserten med stort K. grymt ! Och uppladningen med Elin och prat och nostalgi och te och smyckes-pyssel och promenad och tunnelbanefarande och allt allt allt var riktigt underbart bra. en fin helg som liksom finns gömd därinne granne med hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Yesterday, all my troubles seemed so far away

(innan jag läst denna terroriserande text)

2007-03-06 @ 20:36:37
Postat av: Anonym

HA! det var kul /L

2007-03-06 @ 21:51:46
Postat av: Elin

MMm... :) Ja, det var Wow! Önskar jag kunnat stanna där inne i vår lilla lyckobubbla med te och regina och nostalgi för evigt. The vardag is killing me... softly. Men jag tänker tillbaka och får bra känslor i mage. Good news, Litauen-Katalonien grejen krockar ICKE med Frizon. (Bara nästan), eehh, men det ska gå! Jag ska, banne mig, på Frizon i sommar! :D Me love you! PUSSSS!

Postat av: johanna

hahaha åh hej linda! jag vet! det var typ åtta år sedan! men jag var nästan rädd för honom när jag var så liten (som jag var för åtta år sedan alltså) för jag tyckte alltid han viftade så konsigt med armarna. det kan ju faktiskt inte vara normalt att göra så! men hur han är viftar - låten är sannerligen glorious. jag förstår inte vad som gått åt mig, men jag verkligen älskar den just nu! ;)

och förövrigt, bra sammanfattning av regina-konserten. den var verkligen i en klass för sig. dock lyckades jag missa dig i vimlet av alla prettoungdomar. men resten av din närvarande syskonskara spanade jag in. och visst - killen med basen var verkligen en lirare.

vi ses!
kramar

2007-03-07 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback