sommarlov.

s o m m a r l o v e t  är bara en dag bort och jag känner mig förväntansfull inför den kommande ledigheten. Som i och för sig tar slut redan på måndag när jag börjar jobba, men jobbet känns inte så betyngande. Eller, visst - det blir nog jobbigt så det smäller om det, men det är ett roligt jobb och förhoppningsvis så klaffar allt med arbetskamraterna. annars har jag ju annat folk där att umgås med.

det här blir en kanon sommar. jag känner det på mig.


. t r a n s t r a n d - s t o c k h o l m - v ä s t e r å s ? - s k å n e - f r i z o n .

Kommentarer
Postat av: Emelie Näslund ;)

Härligt med sommar ;) hoppas vi ses då :)
//kusinen:P

Postat av: Anonym

västerås - surahammmar?

2007-06-07 @ 21:26:36
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Linda

nett - om jag far till västerås så kommer jag lätt förbi surahammar något.

2007-06-07 @ 22:48:51
Postat av: Elin

Det kommer lätt bli en grym sommar! :)

2007-06-08 @ 19:54:28
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback