idag SNÖADE det !

okej, det här är galet. jag vet att jag är i fjällen och att det är normalt med snöig nedebörd. men fjortonde juni ska det inte snöa och vara kallt. usch. att åka från typ värsta värmen till det här känns ju... inte vidare kul.

men jag mår bra. det är härligt häruppe i fjällen och alla är trevliga och snälla. idag har jag fixat frukost och lunch och även bakat värsta goda äppel&kanelkakan. jag har sniffat djungelvrål och druckit choklad. jag har det fint.
nu har alla gått och lagt sig för imorgon är det tidig väckning för alla... UTOM för mig som är ledig. smaka på det ordet, l e d i g . jag vet att ni som läser har riktigt sommarlov, men för mig som gick upp toktidigt imorse är det skönt.

(jag har inte skrivit F ordet i hela inlägget.. det är ju, f a n t a s t i s k t .)          

och grattis Älskade Matilda på 18 årsdagen.
det blev ingen sång, bara lite grattisrop med min nya dialektröst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Postat av: Anonym

Sniffat djungelvrål?
Jag slutar mitt pass när du börjat ditt.
See ya! :D

2007-06-15 @ 18:29:23
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Elin

Yeah you know, här i Dalarna kan allt hända. Snö i juni, haha! :) Tur att du verkar ha det bra. Imorgon är jag ledig och det är SÅÅ skönt! Jag ska njuta! Jag ringer dig snart! :D Vilken tid är bäst? Ta hand om dig. Jag saknar dig! PUssselipuss! //E

2007-06-15 @ 23:07:51
URL: http://hejhennig.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ringer ikväll!!! Miss you! PUSS!

2007-06-17 @ 09:27:02
URL: http://hejhennig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback