rapport från ett regnigt skåneland.

regnet öser ner och jag sitter i det vackra, men dock flugfyllda, vindsrum i skånelängan.

det är vackert.
jag älskar regn.

men lite sol skulle inte skada då jag inte har någon solbränna att tala om, jag är nästintill vit och den där sommarfräscha brunhetskänslan har inte infunnit sig. jag hoppas den kommer.

nu är planer på att kanske hälsa på folket i skövde och sen fara till Smögen och systern några dagar, men det är väldigt osäkert. internetmöjligheterna är fasligt få och dom som finns är antingen på bibliotek i närliggande by, eller pappas sega jobbdator. nu sitter jag och leker på den senare.

harry potter and the deathly hallows väntar på mig.. det är , blandade känslor inför sista delen av serien som jag följt nästan halva mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit, sista Harry liksom. Det är lite kusligt. Jag har så delade känslor. Vet liksom inte om jag verkligen vill veta hur det slutar.. huuhh! Låter mysigt på skåne! :D Puss miss you! Snart är det frizon! LÄNGTAR!

Postat av: Anonym

Skitbok!

2007-07-23 @ 13:44:36
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

så jävla dålig stil att missa robin!

2007-07-29 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback