hej- jag är arg !

hej blogg! hej vänner! hej hej hej!

igår efter guldbaggegalan skrev jag ett j ä t t e l å n g t  inlägg om varför j o n a s  k a r l s s o n borde vunnit en bagge, men datorn bestämde sig för att vara elak och haka upp sig så nonononon ! det kunde jag inte publicera. men, han borde vunnit för att han är underbar ! (jeanette & matilda- håll käften. ni och er ricky W , blä)

så jag är fortfarande lite arg över det. sen så har jag ont i magen, idag har jag ätit alledles för mycket. men, den nya hmburgaren på mcDondalds , den vegetariska, var fatiskt riktigt god, mm. sen så hade vi sång, med anette. det var.. rätt kul för jag sjöng "solo" och hon sa typ "bra". kände mig duktig.

nu ska jag snart sova för att jag är jättetrött. ska upp tidigt imorgon och det hatar jag.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ricky w?
det var det fulaste jag någonsin hört.

2007-01-25 @ 00:19:17
Postat av: L

ricky w - ja, han är ju inte en sån fin person så...
(:

2007-01-25 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback