hej- idag är det söndag

idag är det alltså söndag och som min vän jeanette föreslår-
jag ska uppdatera.

jag är så sjukt trött. jag håller på att somna just nu känns det som, förstår inte hur jag kommer orka med skolan imorgon. för jag ska försöka gå, det ska jag. sover bara så konstigt nu förtiden. är typ vaken hela halva nätterna. men det får väl bli ändring någongång.

jag kan berätta om något som hänt i helgen. Jag och lillebror har pratat om att se filmen "den osynlige", mest jag, och därför ägnade vi typ en timme åt att gå igenom videoskåpet och leta efter den i fredagskväll, men vi fann den inte . så vi såg "så som i himmelen" istället och den är fin och får mig att tänka på dig nett, iallfall. men sen igår, så satte min far på videon och frågade vad det var för film som kom EFTER "så som i himmelen", och det visade sig vara just "den osynlige". så glad tänkte jag att vi kunde se den efter att "the break up" var slut (dålig film, inte överdrivet bra). men vad händer:
någon råkar trycka på inspelningsknappen på fjärkontorllen så "den osynlige" spelas över och det spelas in någon skitfilm i stället. jag blev så arg och ledsen och.. usch.

det var inget kul alls.

nu ska jag ringa jeanette & lite senare matilda. ska försöka räkna lite matte idag och även jobba med naturkunskapen. vill gå på bio eller teater, hmm..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket fint inlägg.
Speciellt när jag kommer på tal.

Postat av: Nörd

Wow, linda, ett helt inlägg med långa meningar av bara dig själv! Sådant är intressant att läsa!

2007-01-21 @ 18:16:46
Postat av: Linda

tack!

och tacket är riktat till både dig Jeanette & "nörd".

2007-01-21 @ 21:12:16
Postat av: e

asch vilken otur du. Mycket jobbig grej.. hoppas du blir frisk snart, lovely. Mars mars mars, längtar. Love you!

2007-01-30 @ 12:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback