fredag.

jag är fortfarande sjuk . väldigt bra sätt att inleda på. trodde lätt att jag skulle vara frisk nu, men inte. det rosslar i halsen och huvudet dunkar. så ingen skola. (det var visst någon som hade kommenterat det i mitt förra inlägg, att det inte är skolplikt i gymnasiet.. undrar vem du är ?!)


och jeanette- jag ber hemskt mycket om ursäkt om jag snor din desgin. hade inte en tanke på att du hade likadan. kommer väl ändra någongång i framtiden.


så vad ska jag göra idag då. filmen bilar har lagts till i familjen martinsons videsamling så det blir nog den som kommer ses. ska försöka komma ikapp med läsningen och- lite matte kanske också ska räknas. men det är ju tråkigt och inget kul alls och .. usch.


nu ska jag sluta. kan ju bara snabbt meddela att glasögonen har kommit & dom är röda !

ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

In the words of our favourite Aaron Carter: I miss you like crazy!
Mars mars mars! :) PUSSSS ! (hälsa familjen ;))

Postat av: Jeanette

Linda, det är söndag nu.
Dags för uppdatering.

2007-01-21 @ 12:07:11
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback