det snöar.

det är så sjukt kallt ute! snön ligger i drivor och det är kallt kallt kallt och halt och kallt och kallt.
men, innifrån ser det mysigt ut och det är det ju också. mysigt. men, jag vill ha sommarSol&värme.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. idag har varit en vädlgit vanlig dag, inget speciellt har hänt om man säger så och jag orkar riktigt inte besrkiva denna vanliga dag. så jag låter bli.

nästa helg blir det nog en tur till västerås iallfall och vännerna där, det ser jag framemot (: nice . hjälp, nu har jag ingen fantasi alls så jag tror jag ska sluta skriva. det här är onödigt som bara den.

ciao


Kommentarer
Postat av: e

miss you miss you

2007-01-29 @ 16:45:41
Postat av: jeanette

skriv något roligt! ;)

2007-02-03 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback