00:46

jag har världens beslutsångest.
det är svårt att välja glasögon. jag menar, man vill ju se relativt snygg ut. och om det är något som man kommer ha ofta så..
men jag kom på en sak, tänk om jag inte ska ha glasögon helt plötsligt ? tänk om maskinen som sa det hade fel? vad konstigt det skulle bli då, eftersom jag nu är helt inställd på att ha två glas framför ögonen. och jag gillar det.
men varför skulle datorn som kollade mina ögon ha fel? jag menar, sånna grejer är väl rätt smarta och så..

hrm hrm.

men. pratade med amanda nyss och då kläcktes den fenomenala ideèn att behålla de röda och sen när jag börjar tröttna lite på dom köpa ett par svarta till. för rött kan man bli trött på efter ett tag, men svarta håller foreverandallways.

nu borde jag sova och inte sitta här och skriva meningslösa saker.
men vem försöker jag lura, jag kommer inte somna på några timmar än.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback