tonerna av något fint och romantiskt.

när hon satt och såg ut genom fönstret slogs hon av hur mycket hon inte visste.
allt bara snurrade och hon insåg sanningen i att inget veta.
inget fanns där, men allt fanns där. allt på samma gång, inget på en annan gång.
snurrigt? ja.

idag mår jag inget bra. mina lungor gör jätteont och jag hostar och hostar hela tiden. jag är lite rädd för att det inte blir någon Jonas Karlsson imorgon, något som jag verkligen vill vill vill. men om jag mår dåligt så kanske det är en dålig idè. Det värsta är smärtan i lungorna. det gör ont ont ont och det finns inget man kan göra åt det.
nu borde jag verkligen börja plugga. naturkunskap ska göras, böcker ska läsas och manus ska pluggas in.    men jag orkar inte. inte just nu. det jag helst vill är att bara lägga mig i soffan och se på en mysig film och bara koppla av och somna till tonerna av något fint och romantiskt. just nu sitter jag bara här vid datorn och kollar på olika Simpson episoder på youtube, det är ju kul, verkligen. men jag orkar inte det heller, inte riktigt. suck. är jag bara trött eller trött och trött? nej, nu ska jag försöka göra något som jag vill göra.

men. icke. eller? 

Kommentarer
Postat av: jeanette

äh håll klaffen och lägg dig på soffan
;)

2007-02-18 @ 13:33:23
Postat av: Jossan

Jag kan redan mina repliker =D

Postat av: Anonym

hello I know that feeling. Man är liksom inte riktigt med utan man tänker att man ska göra nått vettigt, tiden går och så har man inte gjort nått vettigt alls. Men när man inte orkar så orkar man inte. Det är dagens sanning! Snart är det verkligen mars! PUSSSS//E

2007-02-19 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback