onsdagkväll

hej !
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. idag har jag varit hemma. och gått omrking i huset, gått en promenad och sett film med lillasyster. såg även lite av Aladdin, vilket kändes fantastiskt. som en nostalgitripp tillbaka till barndomen. eller, något likande. jag är kär i den filmen.

"jag saknar dig. det gör jag verkligen. du är så fantastiskt och jag blir helt, wow, bara jag tänker på dig. det är inte det du gör, utan den du är som fångar mig. jag saknar dig."

och mycket av dagen har gått åt till att tänka. på livet. på saker. på... ja, på saker !
                                                                                             okej, dagens inlägg sög. bättre lycka nästa gång.  !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det sög.
Ska vi fika snart i Kulturhuset?

Postat av: Elin

Please come closer. Tack för att du finns, Linda min Linda. Man kan aldrig säga det för många gånger. Me love you, me miss you. Mars=du och jag...
Du är en såndär vän som man aldrig kan förtjäna, utan bara får som ett paket. En present. Man kan inte göra annat än vara tacksam. Du är liksom så bra, så fin! Hela du, och du är liksom min vän! :) Finns det något bättre? Precis i skrivande stund får jag ett sms från dig, som jag tyvärr inte har råd att svara på! Men TAAACCCK! :D Liksom en sån grej? Bara ett "Hej jag älskar dig". Så, HEJ jag älskar dig också! Min vän, min Linda. You and me forever!

2007-02-07 @ 21:43:32
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback