hej hej söndag !

hej hej söndag och hej hej blogg!
Det känns som om jag nyss vaknade och nu har jag skjutit upp pluggandet alldels för länge. Matteprov imorgon på ... andragradsfunktioner ! hoppas innerligt att det svaret ger betyget G. Känns rätt värdelöst att plugga då jag nästintill förväntar mig ett IG i detta moment. Men, kämpa kan man ju.. lite. för jag har kollat med läraren, och om jag lyckas få G på alla matteprov och totalmisslyckas på nationella (något som jag ser som en självklarhet) så kan han inte ge mig IG på hela kursen och då står jag där med mitt G.

usch. jag hatar matteB, ve och fasa. nu ska jag verkligen försöka gå och plugga fastän jag vet att det inte kommer gå. jag kommer distraheras av andra saker och matteboken kommer slängas i väggen och upptäckas om 10000 år då någon framtidsmänniska undrar varför man lät ungodmarna pinas med oförsåliga x-y=z .

 !

Kommentarer
Postat av: amanda

men asså, det tycks ju ändå vara så att det går rätt bra med matten för dig. du kommer lät klara nationella, säkert få vg. jag fick liksom G på ett delprov och G på nationella..så då kommer du säkert klara det bättre.
jag har också skjutit upp allt plugg. väldigt mkt. faktum är att jag skjutit upp det så mkt att historian som skulle in i fredags inte är klar än. bra. BRA. för all del. SKIT bra

2007-02-11 @ 19:17:24
Postat av: D

instämmer! haha matte B hej IG!

Postat av: nett

matte b
ska du se
får dig snart att le

Jeanette Kohlin
ur "en dikt" 2007

2007-02-11 @ 22:32:51
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Elin

Jag, som är lite oförskämt begåvad när det gäller saker som t ex Matte B borde flyga in som en superhjältevän till dig, min darling forever and ever, och plugga tillsammans med dig. Koka te, hitta på topppenförklaringar och liksom vara där. Hos dig. Så borde det vara. Hallå Falun-Sthlm SJ priser dumma dumma. Mars mars, dit vill jag! Tilldigminälsklingsling! P U S S //Eeeeeee

2007-02-12 @ 23:46:43
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: sara

matte som är så roligt :o

2007-02-21 @ 01:26:07
URL: http://saragustafson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback