hej framtid, hej söndag

nu är det söndag !! klockan har slagit för mycket och jag ska snart gå och sova tänker jag. eller, jo. det tänker jag för ögonlocken trillar nästan ihop. dagen har gått fort, men långsamt och jag känner att jag faktiskt haft tid att inte oroa mig över teatergrejer och sånt struligt, men roligt på sitt sätt, och istället kunnat koncentrera mig på att bara softa. julpyssla. lyssna på musik. skriva lite. jag har fått en väldigt kreativ tillvaro, jag har börjat klottra ner ideèr på låttexter och saker och det är kul - jag gillar`t väldigt mycket. vore häftigt. får väl ta och lära mig gitarr eller piano så att jag kan sätta musik till orden, det vore väldigt häftigt.

                           annars då.. ja, jag drömmer om livet och saker som jag vill göra och jag bävar inför beslut som ska tas och jag vet inte, jag stressar upp mig. framtiden - kommer du vara snäll mot mig? jag bara undrar, för om du inte kommer det vill jag vara förvarnad, okej? inga läskiga överaskningar som förstör min lycka, ska vi säga så?    - bra! !! !!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

om man ändå kunde göra en deal med framtiden. Jag har många jag skulle göra. Lova att jag kommer vara lyclig! det är nog det största

2007-12-11 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback