summer in the city

idag har jag shoppat.
och, inte överskridit den av mig utsatta gränsen på 400 svenska riksdaler.

jag vaknade imorse, ovanligt tidigt för en sommarlovsmorgon, och begav mig till tv:n och soffan. där åt jag kräm och en fralla och skrattade så jag fick ont i magen när jag såg simpson och ett program där man fick se de som har rösterna till mina favoritkaraktärer. helt sjukt. jag vill också.
sen åkte jag in till stan.
ett vitt linne, en vit långärmad tröja och ett randigt linne.
det köpte jag.

och nu ska jag ut i solen och sen packa packa till frizon och skriva inköpslista och ge till pappa och tvätta tvätta tvätta och .. och. . ja, leva helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Elin

yeeees! snart är det dags. Imorgon så är det du och jag och pirattältet! :D //E

Postat av: Anonym

Värst vilken simpsonfantast du har blivit då.
Visst är det trevligt att leva ett liv genom tvättmaskinen?
See ya!

2007-08-07 @ 18:51:56
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: karin

vad gör man inte för att föra en konversation ja...?!
jotack, jag har det fint. mycket jobb och bröllopsplanering. många bollar i luften, men jag trivs på det stora hela.
hur har du det?
kul att läsa i din blogg. du är en tuff brud!
kärlek!

2007-08-08 @ 21:12:35
URL: http://enflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback