bye bye baby

 JAG HATAR MIN DATOR!

så, nu är det sagt, och det är verkligen sant. här hade jag suttit i, åtminstonne, fem minuter och knåpat ihop ett riktigt bra inlägg som snabbt och enkelt behandlade viktiga ämnen, enligt mig, som cyklar, resor och allt annat som man kan tänkas tänka på. men sen så bestämde sig datorn för att radera det. och jag orkar inte skriva något vettigt. den chans ni hade till att läsa något riktigt bra av mig, är borta. tyvärr.

idag har jag ialflall cyklat och jag älskar det.
 
   

hejdå

(den här låten är föresten fantastisk. och videon är underbar. me love. http://www.youtube.com/watch?v=iB32Qu2OrnU)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra låt. Jag gillar den också.

2007-04-11 @ 21:35:10
Postat av: Elin

Ja, vi sjunger cykelns lov. Det finns nästan inget bättre än att cykla (om cykeln inte alltid ska trilskas som min.)

Saknar dig!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback