ännu en vecka.

min vecka. den har gått snabbt. jag har hunnit med:

- tre försovningar som resulterade i skoldagar med äckligt fett hår och trött-ringar under ögonen.
- ett antal glassar.
- rundor runt på stan.
- två nationella prov i svenska som gick helt okej men endå inte superbra.
- två teaterföreställningar.

min vecka i korta drag. och idag åkte jag faktiskt till gympan, kom i realtiv tid och var med och var hurtig. och sen lååång lunch med jeanette och plus & minus lista och Morgan alling som jag sprang in i skolans matsal. Sen dramaturgi där jag faktiskt fick beröm och sen lite mer stockholm med tre personer som jag inte orkar nämna vid namn. en oväntad av dessa tre faktiskt. vi gick till Skopunkten där jag träffade en gammal vän och sen gick vi runt och jag köpte örhängen och halstabletter på Apoteket och sen åkte jag och såg teater på kungsholmen. och nu är jag hemma, det är skönt.

ska bara bestämma vad jag ska göra på valborg. mitt mål INNAN jag somnar.    hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad valde du?

Postat av: Anonym

Illa. Jag har varit med på mer än hälften utav de aktiviteter du nämner och så "orkar du inte nämna mig vid namn". Tack!

2007-04-27 @ 00:01:53
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Elin

AAAAAH gAAAH vad jag saknar dig, Linda!!! Jag vill verkligen verkligen träffa dig!! Snart!!! Måste bara påminna dig om att du är den bästa vän man kan önska sig. Liksom du och jag! Så perfekt lika-olika som man bara kan vara! Du är så himmla bra, och vacker. Jag önskar du och jag kunde träffas inom kort. Men kanske ett ring eller ett brev snart? MISS YOU LIKE CRAZY!!!! PUSSPUSSPUSS LOVE!

2007-04-28 @ 10:22:23
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback