y e a h

Lindas ha-gjort-lista: 

  • Har varit i skolan och haft en av de roligaste lektionerna ever. Scenografi,mask och kostym. Superroligt och äkta Linda aktigt.u n d e r b a r t !
  • Har varit på HM u t a n  att köpa något. eloge till mig.
  • druckit kärleksyogurth.
  • har lyssnat på Blindside och läst "En oväntad semester". fin bok.
  • har ätit glass.
  • har sett på simpson
  • har sett lite på förkväll och fått reda på att ville, "idol ville", har fått skivkontrakt. vad är det som händer med vår värld. han har en fin röst, fine, m e n  finns så många andra som är  s å  mycket grymmar än vad han är. världen är orättvis.
  • skrikigt på min lillebror för att jag inte fattade hur riset skulle kokas. sprang därifrån och överlämnade ansvaret på¨honom.

Det var mitt liv idag. min dag. är trött nu för dagen har varit lång. imorgon ska jag till skolan igen och det är ju spejsat ! yeah.




Kommentarer
Postat av: Nörd

Jasså.

Här är min dag (i kronologisk ordning):

- Jag sov och snoozade länge och väl
- Jag åt tre mackor med ost
- Jag tittade på Chess på högsta volym
- Jag gick iväg och pantade burkar för att kunna köpa lite godis
- Jag tryckte ihop en massa lys melk mot varandra (de fastnar och det blir liksom dubbelt godis... dubbelt så gott)när jag tröttnat på godiset som jag inte orkade äta upp
- Jag tittade på all världens eftermiddags-tv, vilket innefattar Oprah Winfrey och repriser av en massa tråkiga sitcoms... (eller okej, jag gillar det)

Och nu sitter jag här och borde laga mat bara för sakens skull, men egentligen är jag trött och mätt efter allt godis.


Låter som att du hade en mycket roligare dag, Linda :)

2006-09-20 @ 18:58:13
Postat av: johanna

waasa - hur har du kunnat fixat din blogg sådära? måste man inte kunna alla koder i hela världen för det?

Postat av: Elin

det var då värst! :) Love

2006-09-21 @ 10:09:59
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

vad säger du?! har tönten fårr skivkontrakt?!

2006-09-21 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback