vara mer som du.

Ledig dag.
en dag ledigt.
skolfridag.
idag är jag ledig från skolan.jag är hemma i radhuset och gör mest ingenting. borde räkna matte, borde städa mitt rum, borde höra något vettigt.
men jag orkar inte.
idag är jag bara jag och jag göra ingenting. har ni någonsin haft en känsla av att den du är, är fel? att du egentligen borde vara någonannan. vara mer som de andra? inte? då har du tur.

jag vet inte vad jag ska säga, för när du du pratar så låter det så bra att jag inte vågar ge mig på att försöka efterlikna det. du får mig att inte veta vad jag ska säga, du gör att mina fötter trillar ner i springorna mellan gatstenarna. det är du som gör det. på gott och ont. mest på ont...jag känner mig konstig i din närhet, för egentligen vill jag vara mer som du.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen den där känslan. Det är svårt. Men du är så bra, Linda, för du är du! JAG ÄLSKAR JU DIG!!! :D Fatta liksom att du är så himmla bra !:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback