jag minns inte vad.

jag önskar att jag var mer som du.
du önskar att jag vore mer som du.
vem ska jag då vara?


idag, ikväll, inatt är jag trött. jag har haft en intensiv dag som har innehållit slagar,rullningar,sparkar och baklängeskullerbyttor. läskigt värre . jag har ont i hela kroppen. tack lärarMicke!! tack.

jag orkar inte skriva så mycket mer nu. jag hade väl tänkt vara djup. men det gick inte.


när jag såg dig i folkmängden, du rörde dig lungt och försiktigt som om ordet b r å t t o m inte fanns i ditt vokabulär. du gick bara där och tittade och tog in. du såg.du rörde vid människor.du rörde vid mig.jag kände dig.jag minns allt du sa med din blick,jag minns att jag kände något.men jag minns inte vad.

jag vet att jag ska vara mig själv
men när du är bredvid blir det svårt
för du är så perfekt.

Kommentarer
Postat av: matilda

usch och blä för perfekta människor. dom borde inte få finnas; de gör bara att vi vanliga döda mår dåligt för att vi inte är som de.

2006-09-10 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback