i d a g

all of us is serarching for an open door.
jag söker men det känns inte som om jag finner. jag irrar omkring i en värld där grönt betyder gå och rött stanna.i min värld är det tvärtom.rött betyder gå och grönt betyder stanna.men jag antar att det bara är att böja sig.man kan inte göra mycket åt saken.

idag i skolan hade vi matte. matte B i kanske drygt 1ooo år. jag dog nästan. fast jag förstod. sannolikhetslära. måste räkna tal idag. man missar mycket när man är sjuk.

orkar inte skriva mer... är för trött och för sjuk. någon släppte en bomb inuti mitt huvud nyss så det gör ont. efterskalvet efter jordbävningen som ägde rum där i förmiddags väntas också snart. vilken kanondag!

Kommentarer
Postat av: nett.

vem var terroristen?

2006-09-04 @ 17:04:44
Postat av: Elin

:( :(
krya krya på dig, min älskling! LOVE YOU! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback