here`s for summer

here`s for summer .
låten som snurrat runt i alla rum där mina bröder befunnit sig. och som jag avskytt den. heeela tiden. usch.
men nu.
nu gillar jag den. för nu lyssnar jag på den och tycker den är riktigt skön. dig this ! så nu lyssnar jag på den. david sandström. skön kille.

idag har varit en rätt fin dag. eller, den har varit som alla andra dagar. precis likadan som den förra. det känns som om jag springer i ett ekorr hjul som bara snurrar och snurrar. (egentligen är det inte så, men så känns det)

vad ska jag göra nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du springer i ett ekorrhjul så vill jag springa brevid. Runt runt runt, tillsammans! :) MISS YOU LIKE CRAZY!!!

Postat av: Anonym

jag är sugen på makaroner

2006-09-28 @ 22:00:01
Postat av: Anonym

nu är det väl ändå dags att uppdatera bloggen litegranna!

2006-09-29 @ 09:14:21
Postat av: Anonym

håller med

2006-09-29 @ 19:15:27
Postat av: Anonym

Wouldn't your father have begged you to stay in the game . ...

2006-09-29 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback