Halli Hallå Magnus !

kvarteret skatan på internet. avsnitt ett,två och tre.
helt underbart.
gå in på
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=56031&from=program_ao och se avsnitten som får en att kikna av skratt och hålla sig för magen.
det är humor.
det är komik.
det är kul !

men. . ska vi säga något annat om mitt liv. idag hade vi en spejsad grej med kyrkan. det var coolt och kul. jag och emma ska se cabaret. jag hade det mys. träffade bästis. träffade folk. det var härligt !!

men. klart slut - nu vill Linda sova. jag avslutar med två meningar som har berört mig mycket djupt och som får mig att le, skratta och  tycka att det är alldeles alldeles för vulgärt. (det gäller det sistnämnda)

HalliHallå Magnus                                                                och                                                                Hångel och tafs.

Kommentarer
Postat av: Elin

AAAHH!! Kan inte fatta att du köpt tröjan! Det är ju magnifikt, men orättvist!! Jag vill också!!! De bygger ju om vårt HM, det är bajs! Gaah! Måste ha en!
Love you" KRAM PUSS (INTE hångel och tafs) :P:P

Postat av: nett

hallihallå, kan du bjuda mig på fika?

2006-09-17 @ 11:11:59
Postat av: Elin

hehehe. det är liiite svårt. men inte så farligt. Du går in på "design" och trycker på "redigera stilmall". Det är en lång radda med html kod. Där är det sedan bara att exprimentera. Men tillexempel för att ändra bakgrunden så tar du bort den URL adressen som står under "background" och klistrar in en adress som leder till en bild. Alltså så slutar den på .jpg. HEhehehe. svårt att förklara med det är inte så svårt. :P

2006-09-17 @ 19:19:30
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahaha! kvarteret skatan. det bubblar i mig när jag tänker på gårdagens program!

2006-09-17 @ 20:47:30
URL: http://johannacecilias.blogg.se
Postat av: nett.

heja göran!

2006-09-17 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback