(en idè)

det finns fortfarande hopp - även för mig. det ser trots allt ut som om min höst kommer bli fin och innehållsrik. underbar och färggrann.
jag vill härmed medela att jag, Linda, har ett liv. vill verkligen, verkligen , verkligen understrycka detta och ska därför publicera vad jag ska göra av mitt liv.

-förhoppningvis så krockar inte blindside konserten med stadsteatern. om det gör det börjar jag gråta av beslutsångest. men, annars har jag b å d e  en midsommarnatts dröm att se fram emot o c h  blindsidekonsert på kaffe 44.
-en helg i oktober, om inte tidigare, bär det av till västerås och mina älskade vänner där. nett- din pjäs, I`ll be there.
-förmodligen och jättesäkert Malung på höstlovet och dig dig dig dig du. ska bli underbart, att få komma bort och åka kundvagn på ica. kan det bli bättre än så? sena tekvällar och musicaler, såpbubblor och mys. wow. me like.


jaa.. där tog det väl slut. nej, det gjorde det inte. det var bara en sån där ironisk och dum komentrar som kan slippra ut när jag skriver frenetiskt på tangentbordet. jag har andra planer, men börjar få kramp i lillfingernageln, så jag kan inte skriva mer. men, ser framemot höstlov i malung och teater i västerås. godegudgörsåattjagharrådsåattjagintetvingasvarahemmaochselövenbligulautankansedet
iandrastäderocksåförjagvillväldigtgärnafaraivägochträffaminaälskadevänner.tack!om
bara min inkomst kunde vara lite större. kanske kan råna felicia.. (en idè)


Kommentarer
Postat av: Elin

Yes yes yes yes. You and me, Malung, Höstlov!! Finis brais! :D

Postat av: Nörd

Än så länge är jag faktiskt lika pank som vanligt hörrudu

2006-09-26 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback