pain. allot of pain

min fot gör ont.
det är ju en rätt enkel mening, som inte behöver ha så mycket innehåll. tex - min fot gör ont för att jag har ett skavsår. min fot gör ont för att jag har för trånga skor.
men, vet ni varför min fot gör ont? jo, för att när jag för en gångs skull orkade gå på gympan, snavar jag över sargen, faller i slowmotion och landar på foten och armen. vilket resulterade i illamåeende och dimm seende. var skitläskigt faktiskt.
armen gör inte så farligt ont nu.
men foten. AJ ! den dunkar och har sig och jag kan knapp gå på den. det är läskigt faktiskt. för det gör ontontononononont !

jag hoppas vi ses igen. för den där gången i parken, var ju bara en trailer till vårt liv. när ska vi börja jobba med helheten? när är det du ska säga meningen med allt. nu?

Kommentarer
Postat av: nett

hörru, jag ramlade också
stackars mig..

2006-10-05 @ 17:44:42
Postat av: Linda!

(stackars jeanette, hon ramlade också)

2006-10-05 @ 19:03:00
Postat av: Elin

Ajajajajaj! hoppas det blir bättre, darl! Pösss lööv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback