söndag .

idag vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva. Kanske borde jag skriva något väldigt fint och välformulerat som beskriver mig själv. eller något som har berört mig. eller bara något som betyder något.

men, idag är jag inte så klok. för en gångs skull. gav solandet på baksidan en ärlig chans. Jag tog på lite solkräm för att slippa fjolårest pinsamma halva-.ansiktet-bränna och gick ut på den tokvarma altanen. käckt la jag mig i den blåa solstolen och solade.. efter en halvtimme gav jag upp. att bara ligga i solen medan getingarna surrar i örat - nej tack. det ska vara en strand och blått vatten. då är sola okej. eller, ännu bättre. man blir solbränd oavsett vad man gör. . dröm.

men nu måste jag äta. så,slut på filosofreandet idag. . stavade visst det fel. men, skit samma. orkar inte trycka ner fler tangenter för att sudda ut mitt misstag.



Kommentarer
Postat av: Elin

hehehe. jag gillar inte heller att sola på altanen.. jag är alldeles för rastlös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback