röda solglasögon

Jag har köpt ett par nya solglasögon. ett par röda, helfräcka solglasögon.
jag måste bara skriva lite om dom.
dom är alltså då röda. och riktigt fräcka.
man känner sig som typ en filmstjärna när man har dom på sig.
wow.

                                                              

okej.. kanske inte en filmstjärna meeeen.. endå jag menar.. ?!

men nu. över till något helt annat. nämligen min dag!! när jag vaknade klockan o6:16 imorse så insåg jag tre saker: solen sken, mitt huvud gjorde ont och magen smärtade.
beslut - hemma!! så jag stängde av klockan och somnade om.

men dagen idag. den har inte varit så speciell. har fått en läkartid nästa torsdag kl. 15:2o hos en doktor jag inte kommer ihåg namnet på. har ringt om sommarjobb men inte kommit fram. har ätit spagetti med morotssås (faktiskt gott) och sett på skräpprogram. skrivit med nett på msn typ arton olika gånger, behövt starta om datorn hundraelva gånger när den har dött och räknat matte. ekvationer och formler. varför?!

och nu sitter jag och tänker. jag skäms för att säga det men det jag tänker på mest är mina nya heta solglasögon. och min gula plånbok. den får mig alltid att le när jag ska ta fram pengar och betala någonting.
tänk vilken magisk värld vi lever i. när en gulplånbok kan göra en så glad!!


Kommentarer
Postat av: matilda

linda, du och jag. fan vad vi är bra (: dina solglasögon är supersassiga, men det vet du redan att jag tycker. din plånbok är fin men fånig och oj vad jag tycker om dig.

2006-05-04 @ 14:56:35
Postat av: carola

En eeeeeeeviheeeet! Hihi, utsökta brillor om du ville veta min åsikt?!
eller dum fråga. det är klart du vill.
Det vill ju alla!

2006-05-04 @ 17:44:50
Postat av: carola

Oj då! Såg att jag hade stavat fel på ordet EVIGHET. Så, nu blev det rätt. Hihi!
/ Miss Universum

2006-05-04 @ 17:47:28
Postat av: Anonym

men linda, du ÄR en filmstjärna! :) tuffa brillor, riktigt tuffa.

Postat av: Elin

Schnygga brillor. Faktiskt kan lite ytlig lycka sätta lite glad prägel på det inre livet, eller nått i den stilen (försökte vara vis) :)
Jag är just ny väldigt flitig användare av mina solbrillor som är svarta.. :D
Miss you! PUSSIS!

2006-05-05 @ 09:40:10
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback