regn .

 torsdag morgon. regn . datakunskap. 6:2o . buss . usch


jag har aldrig riktigt förstått meningen med att gå upp tidigt och gå till skolan. ( matilda <3 elliott. ) jag menar, varför gå upp tidigt, förlora flera timmars sömn och sen skynda iväg till en skola där det egentligen inte görs något vettigt. För just nu gör vi ju ingenting. . Snart är det sommarlov, och det känns som om alla uppgifter vi gör är fruktansvärt onödiga och enbart tidsfördrivande.


jag förstår inte vad det är för mening helt enkelt. jag vill sova, jag behöver min sömn. men idag så gjorde jag mig själv stolt genom att inte dissa första lektionen. jag klev upp, åt "frukost" såg på simpson och gick ut genom dörren (jag klädde även på mig och borstade tänderna, jag är ju ingen slusk) .
men till vilken nytta? dagen idag består av två lektioner till. matematik - där vi har noll saker att göra och teoretisk idrott. suck.

men, kanske en lunch och eventuellt seveneleven besök kan pigga upp. man kan ju alltid hoppas.

"hon vaknade upp och såg sig omkring. allt såg ut som det hade gjort kvällen före. men hon visste att något hade förändrats. hon kunde bara inte sätta fingret på det. hon vände sig om, och såg ut genom fönstret. regn."




Kommentarer
Postat av: nett

liinde. du var trött denna dag kommer jag ihåg.

2006-05-19 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback