Matilda.

Nu är det dags Matilda. nu ska jag dedicera ett inlägg i min oerhört konstiga blogg till dig (: min favorit matilda i hela världen.

vem är matilda? hmm. matilda är matilda. det finns inget mer man kan säga. hon är knäppast och galnast (näst efter mig kanske) och är BRA!

Matilda är singel. så killar- hon är en kalaspingla. tror inte jag fick skriva så, men sanningen måste fram! Matilda går med mig i min skola och där spelar vi teater. mer eller mindre. för det mesta sitter vi bara och pratar, äter muffins och dricker BRAVO äppeljuice. wow. vilka liv vi har?!

nejmen, såhär är läget., Matilda är fin och jag lovade att skriva lite om henne. hon är P i F&P. yeah .

Matilda - du är bra och jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Nett

oki. jag finns också. ville bara påminna dig om detta!

2006-05-05 @ 18:30:30
Postat av: Nett

men fint ändå

2006-05-05 @ 18:31:23
Postat av: Nett

men fint ändå :]

2006-05-05 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback