Kalle & Hobbe

Här följer några av de skönaste konversationerna mellan Kalle och Hobbe. alla borde veta vilka de är. Kalle är en skön liten kille, hobbe är hans tiger.

Kalle - HÄR STÅR JAG OCH VÄNTAR PÅ BUSSEN! ELVA ÅR TILL I SKOLAN! SEN UNIVERSITETET, OCH SEN SKA JAG ARBETA TILLS JAG DÖR.

VAD ÄR DET FÖR SLAGS VÄRLD? FÅR JAG BARA VARA BARN UNDER NÅGRA FUTTIGA ÅR...

.. DET DÄR MED ATT UTFORSKA, UPPTÄCKA VÄRLDEN DÅ? SÅNA SAKER ÄR OCKSÅ VIKTIGA!

Hobbe- TJA, DU HAR JU FORTFARANDE EFTERMIDAGARNA OCH HELGERNA!

Kalle - MEN.. DÅ TITTAR JAG JU PÅ TV!!!

________________________________________________________________________________________________

Mamma - MEN KALLE. VAD GÖR DU KVAR I SÄNGEN? JAG HAR JU ROPAT TRE GÅNGER. SKOLBUSSEN GÅR SNART. DU KOMMER MISSA DEN!!

Kalle - DET VAR MENINGEN. JAG SKA STANNA I SÄNGEN TILL JUL. DU FÖRSTÅR, JAG VILL HA TONVIS MED JULKLAPPAR OCH JAG TROR JAG ÖKAR MINA CHANSER MED ATT VARA SNÄLL ÖKAR OM JAG STANNAR I SÄNGEN.

Mamma - ATT TROTSA DIN MAMMA OCH MISSA SKOLBUSSEN ÄR VÄL INTE SPECIELLT SNÄLLT? DET ÄR STYGGT.

Kalle - DEN FÖRBASKADE TOMTEN HAR MIG I ETT SKRUVSTÄDE.
__________________________________________________________________________________

kalle - JAG VET HUR VI SKA FÅ TAG I PENGAR!!

hobbe - TOPPEN!!!

kalle- KOLLA! JAG SMÖG UNDAN DOM HÄR MAJSKORNEN VID MIDDAGEN IDAG.

Hobbe - MEN, HUR SKA DET GE OSS PENGAR?

kalle - ENKELT! JAG LÄGGER DOM BARA UNDER KUDDEN. OCH, HAR VI TUR SÅ GER TANDTROLLEN OSS PENGAR FÖR DOM ,INNAN DOM UPPTÄCKER ATT DOM ÄR FALSKA.
__________________________________________________________________________________

Om du inte förstod, så är det okej. man behöver nog ha en viss typ av humor för att fatta. hmm.. typ min humor ! eller något liknande.

72515-3

Kommentarer
Postat av: Carolis

hejsvej
nu har jag läst lite allt möjligt i din blogg, inte novellen för jag har lite bråttom så jag läser den en annan gång. har länkat dig från min blogg nu.
PUSSIS, saknar dig!! (L)

Postat av: Josse

Hej vännen :) kul att höra från dig!

2006-05-04 @ 14:18:12
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback