fredag. igen !!

vad är det som är så speciellt med fredagar? jag menar visst:
skolan slutar för veckan.
du får åka hem och får två sovmorgnar.
Stockholms city har en nöjesbilaga.
vi har scenisk gestaltning.
jag får åka tvärbanan.
man kan vara uppe sent för man kan sova länge nästa dag.


men änå! jag menar. idag tillexempel så:
hade vi ingen scenisk gestalning.
jag hade en oerhört kort dag, trevligt iochförsig meen, om man bor en timme och en kvart (med väntetiden) från sin älskade skola så blir det en lång dag iallafall. tre timmar och en halv typ för mig. inte jättelångt, men när man får tillbringa istorsett all tid antingen på busshållplatsen, på bussen, på tunnelbanan och tvärbanan, är det inte överdrivet kul!!

men, jag tycker om fredagar ändå. för då får man pusta ut lite. jag ska försöka sova ikapp, är skyldig mig själv så otroligt mycket sömn. när man somnar två gånger på samma lektion är det något som är fel. och då börjar man tänka när lektionens ämne är just hur dåliga söm och matvanor ungdomar har idagens samhälle. ehh.
jag tror iallafall inte att läraren märkte något. blev omilt väckt av mina vänner bara för att höra at - LINDA; SOV INTE! och DU HAR ETT MÄRKE AV VÄSKAN PÅ KINDEN.

men, jag tycker om er ändå ! ni är fina. och nett, tack för vattnet och tuggummit. jag har blivit melonextratuggummi besatt känns det som. det är gott och friskt.
Om jag har en förpakcning (GRÖN) melonEXTRAtuggumin och min gula plånbok och mina röda solglasögon. då är jag nästan lycklig.

LoveToYouAll.

Kommentarer
Postat av: Elin

fredagar är bra :)
du, påtal om frizon så blir det nog inget sånt för min del. vi får välla se.. men men..
jag ska inte åka till Malung på Söndagen, eftersom jag då skulle komma hem bara för att åka till Falun igen. skulle kännas hemskt onödigt. men vi får se om jag i huvudtaget kan åka på återträffen. har fått nått virus eller nått.. magen. aj!
(lång kommentar. förlåt.)

Postat av: nett.

just nu tuggar jag på melonextratuggummi.bara tänkte om du ville veta

2006-05-20 @ 12:10:52
Postat av: Elin

jo, min moster har haft cancer en längre tid och hon dog i fredags. är hos mina kusiner nu.. men det är ganska lugnt.

2006-05-21 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback