skavsår&huvudvärk

mina fötter gör ont. mitt huvud gör ont. rackarns trevligt sätt det är, att vakna av solljuset som bränner på näthinnan och gräsklipparmuller i öronen. usch oh fya. det är nästan så att jag blir arg. när man har sommarlov, ska man inte få sova lite länge då utan att bli störd? och UTAN att vakna med en sprängande huvudvärk.

idag väntar städning av rummet.. det är smått kaos där inne, som det är nu orkar jag inte ens vara därinne..
 och sen väntar grönan. . men mina fötter gör ont av nya skavsår så jag hoppas att dom klarar pärsen.

"Det är samma spel, det är samma stad
Det är nya ansikten, men samma hat
Då 'Bäst just nu' - samma poäng
Samma poser, men ett annat band på scen
 Ta min hand och kom så går vi vidare..." 
Håkan Hellström.




                                                                                            

                                                                                                                                                jag väntar på dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja, det är inte lätt alltid. min rygg svider! aj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback