the day

godmorgon! kan man säga så, klockan är ju trots allt lite över halv tolv och jag har varit vaken flera timmar.
idag har jag bara vaknat, ätit gröt och sprungit omkring hemma. engelskan fick klara sig utan mig, när man har en lektion, som dessutom är tråkig, så orkar jag inte gå. usch nej.
så jag försöker göra mig lite snygg. he. tänkte klippa mig men icke- jag vågade inte. har en illusion om hur snygg jag kommer bli, och ville inte spräcka den.

såg sunes jul nyss, det är en fin familj.

har även tryckt en tröja, så nu är VG- glömt och förlåtet. (typ. det är inte så att jag inte är nöjd, det är ju egentligen ett VG. men - tycker vi inte om. inte VG heller så mycket. men tacktack) tröjan är ialflall grå och jag har tryckt ett gäng svarta och silvriga blommar i hörnet. den är fin. jag är snygg idag.

ciao.

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

snart ska jag bli klippt.

2006-12-08 @ 20:11:30
Postat av: johanna

tröjan var jättefin linda, för jag antar att det var den jag såg i fredags? vi ska ju fika snart också, sweet :)

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback