sjuk.

idag är jag sjuk. och inte sådär sjuk som man kan vara bara för att vara hemma från skolan, sk. "fejksjuk".
jag är riktigt sjuk.
har ont i lungorna och hostar.
huvudet snurrar och dunkar och näsan sniffar
och det ligger en dimma framför ögonen och jag ser ut som kaos.

-inte kul alls.

så idag blir det te och sömn. och en lätt dos television och en hel del dator. lyssnar även på vackra blindsidelåtar för att orka överhuvudtaget (jag har tråkigt) fick råd av bästa kompisen att kolla på roliga videos på internet, men det är knappt att jag orkar göra det. men, ska göra det ändå, det kanske är roligt, eftersom det är roliga videos. L O G I K !

det regnar lite utomhus och jag måste säga att det är mysigt.


-Reflection is always brighter than shadow
                                                                               -Please come closer, cause my heart dosen`t touch yours anymore

Kommentarer
Postat av: elin

poor you. krya på dig! Det finns en rolig video, som du säkert redan sätt, men som ALLTID är rolig. Sovjet Anthem på youtube. så himmla bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback