Dagen idag

Lindas tisdag:

vaknade tidigt och var så galet trött. klockan är min värsta fiende. men, trotsade tröttheten och gick upp.
skoldagen har väl varit helt okej så, men lite skruvad ibland. det bästa var nog yougurth glassen och matilda. nationella och svenska tillhörde bottenskrapet.
Bara så alla vet, 7/11 är en bra butik.
mycket tankar idag. efter en kort visit på gamla skolan där jag hälsade på min favoritbibliotikarie i hela världen, gick jag hem och såg på titanic. och då skar det i hjärtat av saknad efter "the one" liksom. när dom står där i fören och han håller henne i händerna. och ja, kära vänner - mina ögon tårades och det värkte i bröstet.
men han kommer.känner det på mig. han är.. han finns !

efter en oerhört god måltid gjord av min storebror (pitabröd m. innehåll) har jag återigen börjat fundera på om man ska bli vegetarian. det är ju gott, och djuren behandlas som skit. . men, har väl en bit kvar innan jag blir vegetarian.. vi får se (:

nu smågluttar jag på discovery chanel där lillebroren ser något smart program som jag knappt fattar. snart ska jag gå och leka.
imorgon vet jag inte om jag ska gå till skolan eftersom magen knasat mer än vanligt idag. .

there is a person for everyone. you are that person for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback